Перший урок 2013-2014 "Кожна дитина талановита" від Гречук О.В.
Розробка заходу в рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!" від педагога-організатора Гречук О.В. "Знай правила дорожнього руху!!!"
Розробка виховного заходу з теми: "Вогонь - друг, вогонь - ворог"
від класного керівника 6 класу Гречук О.В.
Розробка уроку від класного керівника 2 класу Нєдєлькіної О.В., яка присвячена тиждню з правових зань:
"Я маю право на життя, я гідно мушу жити"
Розробка уроку від вчителя початковх класів
Нєдєлькіної О.В. "Рідна мова - диво калинове"
На допомогу вчителю інформатики
Календарно-тематичне планування уроків з інформатики в 5 класі
1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні
№ уроку |
Тема уроку |
К-ть год |
Дата проведен |
Примітка |
||
І СЕМЕСТР |
||||||
Тема 1. Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год ) Тема 2. Основи роботи з комп’ютером (11 год) |
15 |
|
||||
1. |
1 |
Інформатика. Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті. Поняття інформації. Повідомлення Способи подання повідомлень |
1 |
|
|
|
2. |
2 |
Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання та пошук повідомлень |
1 |
|
|
|
3. |
3 |
Дані. Пристрої, що використовуються для роботи з даними |
1 |
|
|
|
4. |
4 |
Узагальнення знань з теми «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси». Самостійна робота |
1 |
|
|
|
5. |
1 |
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять), виведення даних (монітор, принтер), їх призначення |
1 |
|
|
|
|
2 |
Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори). Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі |
1 |
|
|
|
|
3 |
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером |
1 |
|
|
|
|
4 |
Ознайомлення з клавіатурою. Практична робота 1. Робота з клавіатурним тренажером. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
5 |
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів |
1 |
|
|
|
|
6 |
Робочий стіл. Меню, їх призначення. Види меню. Поняття про програму. Запуск та завершення програм. |
1 |
|
|
|
|
7 |
Вікно, програми, основні об‘єкти вікна. Діалогові вікна. Інформаційні вікна. |
1 |
|
|
|
|
8 |
Операції над вікнами. Практична робота 2.Робота з вікнами та їх об’єктами. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
|
|
|
9 |
Поняття про файл і каталог (папку), їх імена. Перегляд списків імен файлів і папок |
1 |
|
|
|
|
10 |
Підсумковий урок з теми «Основи роботи з комп’ютером». Тестування |
1 |
|
|
|
Тема 3. Графічний редактор (9 год) |
9 |
|
||||
|
1 |
Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі. |
1 |
|
§3.1 Зошит №15 |
|
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
|
2 |
Графічні об’єкти та їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів |
1 |
|
§3.2 Зошит №16 |
|
|
3 |
Малювання геометричних фігур |
1 |
|
§3.2 Зошит №17 |
|
|
4 |
Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень. Створення і збереження зображень. Розробка плану побудови зображення |
1 |
|
§3.3 Зошит №18 |
|
|
5 |
Робота в графічному редакторі. Практична робота 3. Створення графічних зображень за поданим планом. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
§3.3 Зошит №19+ Ст.65-66 |
|
|
6 |
Редагування графічних зображень. Поняття буфера обміну. |
1 |
|
Зошит №20 |
|
|
7 |
Практична робота № 4. Опрацювання зображень, створених раніше. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
Зошит №21 |
|
|
8 |
Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір |
1 |
|
§3.5 Зошит №22 |
|
|
9 |
Підсумковий урок з теми «Графічний редактор». Захист-презентація роботи в графічному редакторі |
1 |
|
Зошит №23 |
|
Тема 4. Редактор презентацій (9 год). Узагальнення (1 год) |
10 |
|
||||
|
1 |
Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. |
1 |
|
§4.1 Зошит №24 |
|
|
2 |
Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд. Режими роботи в середовищі редактора презентацій. Створення та збереж презентацій. Текстові та графічні об’єкти слайдів |
1 |
|
§4.2 Зошит №25 |
|
|
3 |
Вставляння та видалення графічних об’єктів. |
1 |
|
§4.3 Зошит №26 |
|
|
4 |
Форматування графічних об’єктів. Змінення значень їх властивостей. |
1 |
|
§4.3 Зошит №27 |
|
|
5 |
Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів. |
1 |
|
§4.4 Зошит №28 |
|
|
6 |
Розробка плану створення презентації: визначення мети, сценарію та структури презентації. Фотоальбом. |
1 |
|
§4.5 Зошит№29 |
|
|
7 |
Створення фотоальбому. Практична робота 5. Створення презентації-фотоальбому. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
§4.5 Зошит №30 |
|
|
8 |
Поняття шаблону презентації. Створення презентацій на основі шаблону. Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом. Інструктаж з БЖД |
1 |
|
§4.6 Зошит №31+ст.110 |
|
|
9 |
Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Редактор презентацій». Захист-презентація робіт в редакторі презентацій. |
1 |
|
Повтор Зошит №32 |
|
|
1 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. Урок «Брейн-ринг» |
1 |
|
Повторення |
Календарно-тематичне планування уроків з курсу Сходинки до інформатики в 3 класі (до підр. автор Г.В. Ломаковська) 1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні
|
||||
№ уроку |
Тема уроку |
Кільк годин |
Дата проведення |
Домашнє завдання |
І СЕМЕСТР |
||||
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас. Тема 1. Інформаційні процеси і комп’ютер. Тема 2. Файли і папки. Вікна та операції над вікнами (2 + 4 + 4 = 10 год.) |
||||
|
Повторення правил безпечної роботи та поведінки у комп’ютерному класі. Комп’ютери та їх застосування. Основні складові комп’ютера. |
1 |
|
§ 1, стор. 6-11 |
|
Інформація. Інформаційні процеси. |
1 |
|
§ 2, стор. 12-15 |
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані) |
1 |
|
§ 3, стор. 16-19 |
|
Носії повідомлень |
1 |
|
§ 4, стор. 20-23 |
|
Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. |
1 |
|
§ 5, стор. 24-27 |
|
Поняття про символи та їх кодування. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень. |
1 |
|
§ 6, стор. 28-31 |
|
Поняття файлу. |
1 |
|
§ 7, стор. 34-37 |
|
Поняття папки. Вкладені папки. |
1 |
|
§ 8, стор. 38-41 |
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання. |
1 |
|
§ 9, стор. 42-44 |
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. |
1 |
|
§ 10, стор. 45-48 |
Тема 3. Пошук даних в Інтернеті. (6 год.) |
||||
|
Поняття про комп’ютерну мережу. |
1 |
|
§ 11, стор. 50-53 |
|
Поняття про Інтернет. |
1 |
|
§ 12, стор. 54-58 |
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
|
1 |
|
§ 13, стор. 59-62 |
|
Ознайомлення із програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. |
1 |
|
§ 14, стор. 63-67 |
|
Правила пошуку даних в Інтернеті. |
1 |
|
§ 15, стор. 68-71 |
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами. |
1 |
|
§ 16, стор. 72-76 |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
Тема 4. Робота з презентаціями (7 год.) |
||||
|
Презентація та слайди. Текстові та графічні об’єкти слайдів. |
1 |
|
§ 17, стор. 78-82 |
|
Середовище редактора презентацій. Збереження презентацій. |
1 |
|
§ 18, стор. 83-87 |
|
Відкриття презентації та її запуск на перегляд. |
1 |
|
§ 19, стор. 88-92 |
|
Форматування текстових об’єктів слайду.
|
1 |
|
§ 20, стор. 93-96 |
|
Вставляння, переміщення та форматування графічних об’єктів слайду. |
1 |
|
§ 21, стор. 97-100 |
|
Запуск презентації на перегляд. |
1 |
|
§ 22, стор. 101-104 |
|
Створення простих презентацій. |
1 |
|
§ 23, стор. 105-108 |
Тема 5. Алгоритми і виконавці Тема 6. Створення проектів Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 + 5 + 2 = 12 год.) |
||||
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів. Середовище виконання алгоритмів |
1 |
|
§ 24, стор. 110-115 |
|
Виконання алгоритмів. |
1 |
|
§ 25, стор. 116-120 |
|
Алгоритми у навчанні. Складання алгоритмів для виконавців. |
1 |
|
§ 26, стор. 121-126 |
|
Алгоритми в нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців. |
1 |
|
§ 27, стор. 127-133 |
|
Словесне подання алгоритмів. |
1 |
|
§ 28, стор. 134-138 |
|
Поняття навчального проекту.
|
1 |
|
§ 29, стор. 140-145 |
|
Етапи виконання навчального проекту
|
1 |
|
§ 30, стор. 146-150 |
|
Дослідження та створення проекту. |
1 |
|
§ 31, стор. 151-154 |
|
Розробка презентації проекту. |
1 |
|
§ 32, стор. 155-159 |
|
Демонстрація та захист проектів. |
1 |
|
Повт. § 31-32, стор. 151-159 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами. |
1 |
|
Повторення |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
Повторення |