Вівторок, 19 Бер 2024, 10:12:14Вітаю Вас Гість | RSS
Гострівська ЗОШ №24
Меню сайту
Погода

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Корисне для вчителя


 


Прикольные фотки онлайн - Gif анимации, картинки, анимашки скачать бесплатно

Перший урок 2013-2014 "Кожна дитина талановита" від Гречук О.В.

Розробка заходу в рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!"
від педагога-організатора Гречук О.В. "Знай правила дорожнього руху!!!"

Розробка виховного заходу з теми: "Вогонь - друг, вогонь - ворог"

від класного керівника 6 класу Гречук О.В.


Розробка уроку від класного керівника 2 класу Нєдєлькіної О.В., яка присвячена тиждню з правових зань:
 "Я маю право на життя, я гідно мушу жити"

Розробка уроку від вчителя початковх класів
Нєдєлькіної О.В. "Рідна мова - диво калинове"



 

 

 

 

 

 

На допомогу вчителю інформатики

Календарно-тематичне планування уроків з інформатики в 5 класі

1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні

 

№ уроку

Тема уроку

К-ть год

Дата проведен

Примітка

І    СЕМЕСТР

Тема 1. Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год  )

Тема 2. Основи роботи з комп’ютером (11 год)

15

 

1.

1

Інформатика. Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті. Поняття інформації. Повідомлення Способи подання повідомлень

1

 

 

2.

2

Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання та пошук повідомлень

1

 

 

3.

3

Дані. Пристрої, що використовуються для роботи з даними

1

 

 

4.

4

Узагальнення знань з теми «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси». Самостійна робота

1

 

 

5.

1

Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять), виведення даних (монітор, принтер), їх призначення

1

 

 

  1.  

2

Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори). Правила поведінки і безпеки життєдіяльності  в комп'ютерному класі

1

 

 

  1.  

3

Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером

1

 

 

  1.  

4

Ознайомлення з клавіатурою. Практична робота 1. Робота з клавіатурним тренажером. Інструктаж  з БЖД

1

 

 

  1.  

5

Об’єкти.  Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів

1

 

 

  1.  

6

Робочий стіл. Меню, їх призначення. Види меню. Поняття про програму. Запуск та завершення програм.

1

 

 

  1.  

7

Вікно, програми, основні об‘єкти вікна. Діалогові вікна. Інформаційні вікна.

1

 

 

  1.  

8

Операції над вікнами. Практична робота 2.Робота з вікнами та їх об’єктами. Інструктаж  з БЖД

1

 

 

  1.  

9

Поняття про файл і каталог (папку), їх імена. Перегляд списків імен файлів і папок

1

 

 

  1.  

10

Підсумковий урок з теми «Основи роботи з комп’ютером». Тестування

1

 

 

Тема 3. Графічний редактор (9 год)

9

 

  1.  

1

Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі.

1

 

§3.1

Зошит №15

ІІ    СЕМЕСТР

  1.  

2

Графічні об’єкти та їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів

1

 

§3.2

Зошит №16

  1.  

3

Малювання геометричних фігур

1

 

§3.2

Зошит №17

  1.  

4

Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень. Створення і збереження зображень. Розробка плану побудови зображення

1

 

§3.3

Зошит №18

  1.  

5

Робота в графічному редакторі.

Практична робота 3. Створення графічних зображень за поданим планом. Інструктаж  з БЖД

1

 

§3.3

Зошит №19+

Ст.65-66

  1.  

6

Редагування графічних зображень. Поняття буфера обміну.

1

 

Зошит №20

  1.  

7

Практична робота № 4. Опрацювання зображень, створених раніше. Інструктаж  з БЖД

1

 

Зошит №21

  1.  

8

Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір

1

 

§3.5

Зошит №22

  1.  

9

Підсумковий урок з теми «Графічний редактор». Захист-презентація роботи в графічному редакторі

1

 

Зошит №23

Тема 4. Редактор презентацій (9 год). Узагальнення (1 год)

10

 

  1.  

1

Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти.

1

 

§4.1

Зошит №24

  1.  

2

Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд. Режими роботи в середовищі редактора презентацій. Створення та збереж презентацій. Текстові та графічні об’єкти слайдів

1

 

§4.2

Зошит №25

  1.  

3

Вставляння  та видалення графічних об’єктів.

1

 

§4.3

Зошит №26

  1.  

4

Форматування графічних об’єктів. Змінення значень їх властивостей.

1

 

§4.3

Зошит №27

  1.  

5

Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів.

1

 

§4.4

Зошит №28

  1.  

6

Розробка плану створення презентації: визначення мети, сценарію та структури презентації. Фотоальбом.

1

 

§4.5

Зошит№29

  1.  

7

Створення фотоальбому. Практична робота 5. Створення презентації-фотоальбому. Інструктаж  з БЖД

1

 

§4.5

Зошит №30

  1.  

8

Поняття шаблону презентації. Створення презентацій на  основі шаблону. Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом. Інструктаж  з БЖД

1

 

§4.6

Зошит №31+ст.110

  1.  

9

Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Редактор презентацій». Захист-презентація робіт в редакторі презентацій.

1

 

Повтор

Зошит №32

  1.  

1

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. Урок «Брейн-ринг»

1

 

Повторення

 

Календарно-тематичне планування уроків

з курсу Сходинки до  інформатики в 3 класі

(до підр. автор Г.В. Ломаковська)

1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні

 

№ уроку

Тема уроку

Кільк годин

Дата проведення

Домашнє завдання

І  СЕМЕСТР

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас.

Тема 1. Інформаційні процеси і комп’ютер.

Тема 2. Файли і папки. Вікна та операції над вікнами (2 + 4 + 4 = 10 год.)

  1.  

Повторення правил безпечної роботи та поведінки у комп’ютерному класі. Комп’ютери та їх застосування. Основні складові комп’ютера.

1

 

§ 1, стор. 6-11

  1.  

Інформація. Інформаційні процеси.

1

 

§ 2, стор. 12-15

  1.  

Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані)

1

 

§ 3, стор. 16-19

  1.  

Носії повідомлень

1

 

§ 4, стор. 20-23

  1.  

Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.

1

 

§ 5, стор. 24-27

  1.  

Поняття про символи та їх кодування. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень.

1

 

§ 6, стор. 28-31

  1.  

Поняття файлу.

1

 

§ 7, стор. 34-37

  1.  

Поняття папки. Вкладені папки.

1

 

§ 8, стор. 38-41

  1.  

Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.

1

 

§ 9, стор. 42-44

  1.  

Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами.

1

 

§ 10, стор. 45-48

Тема 3. Пошук даних в Інтернеті. (6 год.)

  1.  

Поняття про комп’ютерну мережу.

1

 

§ 11, стор. 50-53

  1.  

Поняття про Інтернет.

1

 

§ 12, стор. 54-58

  1.  

Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.

 

1

 

§ 13, стор. 59-62

  1.  

Ознайомлення із програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в Інтернеті.

1

 

§ 14, стор. 63-67

  1.  

Правила пошуку даних в Інтернеті.

1

 

§ 15, стор. 68-71

  1.  

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.

1

 

§ 16, стор. 72-76

ІІ  СЕМЕСТР

Тема 4. Робота з презентаціями (7 год.)

  1.  

Презентація та слайди. Текстові та графічні об’єкти слайдів.

1

 

§ 17, стор. 78-82

  1.  

Середовище редактора презентацій. Збереження презентацій.

1

 

§ 18, стор. 83-87

  1.  

Відкриття презентації та її запуск на перегляд.

1

 

§ 19, стор. 88-92

  1.  

Форматування текстових об’єктів слайду.

 

1

 

§ 20, стор. 93-96

  1.  

Вставляння, переміщення та форматування графічних об’єктів слайду.

1

 

§ 21, стор. 97-100

  1.  

Запуск презентації на перегляд.

1

 

§ 22, стор. 101-104

  1.  

Створення простих презентацій.

1

 

§ 23, стор. 105-108

Тема 5. Алгоритми і виконавці  

Тема 6. Створення проектів

Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 + 5 + 2 = 12 год.)

  1.  

Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів. Середовище виконання алгоритмів

1

 

§ 24, стор. 110-115

  1.  

Виконання алгоритмів.

1

 

§ 25, стор. 116-120

  1.  

Алгоритми у навчанні. Складання алгоритмів для виконавців.

1

 

§ 26, стор. 121-126

  1.  

Алгоритми в нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців.

1

 

§ 27, стор. 127-133

  1.  

Словесне подання алгоритмів.

1

 

§ 28, стор. 134-138

  1.  

Поняття навчального проекту.

 

1

 

§ 29, стор. 140-145

  1.  

Етапи виконання навчального проекту

 

1

 

§ 30, стор. 146-150

  1.  

Дослідження та створення проекту.

1

 

§ 31, стор. 151-154

  1.  

Розробка презентації проекту.

1

 

§ 32, стор. 155-159

  1.  

Демонстрація та захист проектів.

1

 

Повт. § 31-32, стор. 151-159

  1.  

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.

1

 

Повторення

  1.  

Підсумковий урок.

1

 

Повторення

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ http://pedpresa.com/ http://osvita-selid.ucoz.ua/ http://www.testportal.gov.ua/