Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Корисне для вчителя
Перший урок 2013-2014 "Кожна дитина талановита" від Гречук О.В.
Розробка заходу в рамках місячника "Увага! Діти на дорозі!" від педагога-організатора Гречук О.В. "Знай правила дорожнього руху!!!"
Розробка виховного заходу з теми: "Вогонь - друг, вогонь - ворог"
від класного керівника 6 класу Гречук О.В.
Розробка уроку від класного керівника 2 класу Нєдєлькіної О.В., яка присвячена тиждню з правових зань:
"Я маю право на життя, я гідно мушу жити"
Розробка уроку від вчителя початковх класів
Нєдєлькіної О.В. "Рідна мова - диво калинове"
На допомогу вчителю інформатики
Календарно-тематичне планування уроків з інформатики в 5 класі
1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні
№ уроку
|
Тема уроку
|
К-ть год
|
Дата проведен
|
Примітка
|
І СЕМЕСТР
|
Тема 1. Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси (4 год )
Тема 2. Основи роботи з комп’ютером (11 год)
|
15
|
|
1. |
1
|
Інформатика. Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті. Поняття інформації. Повідомлення Способи подання повідомлень
|
1
|
|
|
2. |
2
|
Інформаційні процеси: зберігання, опрацювання, передавання та пошук повідомлень
|
1
|
|
|
3. |
3
|
Дані. Пристрої, що використовуються для роботи з даними
|
1
|
|
|
4.
|
4
|
Узагальнення знань з теми «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси». Самостійна робота
|
1
|
|
|
5.
|
1
|
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять), виведення даних (монітор, принтер), їх призначення
|
1
|
|
|
-
|
2
|
Види сучасних персональних комп’ютерів (стаціонарні, портативні, планшети, комунікатори). Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі
|
1
|
|
|
-
|
3
|
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером
|
1
|
|
|
-
|
4
|
Ознайомлення з клавіатурою. Практична робота 1. Робота з клавіатурним тренажером. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
|
-
|
5
|
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей. Об’єкти навколо нас. Класифікація об’єктів
|
1
|
|
|
-
|
6
|
Робочий стіл. Меню, їх призначення. Види меню. Поняття про програму. Запуск та завершення програм.
|
1
|
|
|
-
|
7
|
Вікно, програми, основні об‘єкти вікна. Діалогові вікна. Інформаційні вікна.
|
1
|
|
|
-
|
8
|
Операції над вікнами. Практична робота 2.Робота з вікнами та їх об’єктами. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
|
-
|
9
|
Поняття про файл і каталог (папку), їх імена. Перегляд списків імен файлів і папок
|
1
|
|
|
-
|
10
|
Підсумковий урок з теми «Основи роботи з комп’ютером». Тестування
|
1
|
|
|
Тема 3. Графічний редактор (9 год)
|
9
|
|
-
|
1
|
Поняття графічного редактора, його призначення. Середовище растрового графічного редактора. Відкривання збережених зображень у графічному редакторі.
|
1
|
|
§3.1
Зошит №15
|
ІІ СЕМЕСТР
|
-
|
2
|
Графічні об’єкти та їх властивості. Інструменти для створення графічних об’єктів. Палітра кольорів
|
1
|
|
§3.2
Зошит №16
|
-
|
3
|
Малювання геометричних фігур
|
1
|
|
§3.2
Зошит №17
|
-
|
4
|
Інструменти вільного малювання та опрацювання зображень. Створення і збереження зображень. Розробка плану побудови зображення
|
1
|
|
§3.3
Зошит №18
|
-
|
5
|
Робота в графічному редакторі.
Практична робота 3. Створення графічних зображень за поданим планом. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
§3.3
Зошит №19+
Ст.65-66
|
-
|
6
|
Редагування графічних зображень. Поняття буфера обміну.
|
1
|
|
Зошит №20
|
-
|
7
|
Практична робота № 4. Опрацювання зображень, створених раніше. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
Зошит №21
|
-
|
8
|
Додавання тексту. Основні елементи формату символів: шрифт, накреслення, колір, розмір
|
1
|
|
§3.5
Зошит №22
|
-
|
9
|
Підсумковий урок з теми «Графічний редактор». Захист-презентація роботи в графічному редакторі
|
1
|
|
Зошит №23
|
Тема 4. Редактор презентацій (9 год). Узагальнення (1 год)
|
10
|
|
-
|
1
|
Поняття презентації. Комп’ютерна презентація, її об’єкти.
|
1
|
|
§4.1
Зошит №24
|
-
|
2
|
Середовище редактора презентацій. Відкривання презентації та її перегляд. Режими роботи в середовищі редактора презентацій. Створення та збереж презентацій. Текстові та графічні об’єкти слайдів
|
1
|
|
§4.2
Зошит №25
|
-
|
3
|
Вставляння та видалення графічних об’єктів.
|
1
|
|
§4.3
Зошит №26
|
-
|
4
|
Форматування графічних об’єктів. Змінення значень їх властивостей.
|
1
|
|
§4.3
Зошит №27
|
-
|
5
|
Введення та редагування тексту. Форматування текстових об’єктів.
|
1
|
|
§4.4
Зошит №28
|
-
|
6
|
Розробка плану створення презентації: визначення мети, сценарію та структури презентації. Фотоальбом.
|
1
|
|
§4.5
Зошит№29
|
-
|
7
|
Створення фотоальбому. Практична робота 5. Створення презентації-фотоальбому. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
§4.5
Зошит №30
|
-
|
8
|
Поняття шаблону презентації. Створення презентацій на основі шаблону. Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом. Інструктаж з БЖД
|
1
|
|
§4.6
Зошит №31+ст.110
|
-
|
9
|
Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Редактор презентацій». Захист-презентація робіт в редакторі презентацій.
|
1
|
|
Повтор
Зошит №32
|
-
|
1
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. Урок «Брейн-ринг»
|
1
|
|
Повторення
|
Календарно-тематичне планування уроків
з курсу Сходинки до інформатики в 3 класі
(до підр. автор Г.В. Ломаковська)
1 година на тиждень, разом 35 годин, із них 2 години резервні
|
№ уроку
|
Тема уроку
|
Кільк годин
|
Дата проведення
|
Домашнє завдання
|
І СЕМЕСТР
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас.
Тема 1. Інформаційні процеси і комп’ютер.
Тема 2. Файли і папки. Вікна та операції над вікнами (2 + 4 + 4 = 10 год.)
|
-
|
Повторення правил безпечної роботи та поведінки у комп’ютерному класі. Комп’ютери та їх застосування. Основні складові комп’ютера.
|
1
|
|
§ 1, стор. 6-11
|
-
|
Інформація. Інформаційні процеси.
|
1
|
|
§ 2, стор. 12-15
|
-
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані)
|
1
|
|
§ 3, стор. 16-19
|
-
|
Носії повідомлень
|
1
|
|
§ 4, стор. 20-23
|
-
|
Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера.
|
1
|
|
§ 5, стор. 24-27
|
-
|
Поняття про символи та їх кодування. Кодування та декодування повідомлень. Робота із програмами на опрацювання даних та повідомлень.
|
1
|
|
§ 6, стор. 28-31
|
-
|
Поняття файлу.
|
1
|
|
§ 7, стор. 34-37
|
-
|
Поняття папки. Вкладені папки.
|
1
|
|
§ 8, стор. 38-41
|
-
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання.
|
1
|
|
§ 9, стор. 42-44
|
-
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами.
|
1
|
|
§ 10, стор. 45-48
|
Тема 3. Пошук даних в Інтернеті. (6 год.)
|
-
|
Поняття про комп’ютерну мережу.
|
1
|
|
§ 11, стор. 50-53
|
-
|
Поняття про Інтернет.
|
1
|
|
§ 12, стор. 54-58
|
-
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання.
|
1
|
|
§ 13, стор. 59-62
|
-
|
Ознайомлення із програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в Інтернеті.
|
1
|
|
§ 14, стор. 63-67
|
-
|
Правила пошуку даних в Інтернеті.
|
1
|
|
§ 15, стор. 68-71
|
-
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті.
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. Робота з розвивальними програмами.
|
1
|
|
§ 16, стор. 72-76
|
ІІ СЕМЕСТР
|
Тема 4. Робота з презентаціями (7 год.)
|
-
|
Презентація та слайди. Текстові та графічні об’єкти слайдів.
|
1
|
|
§ 17, стор. 78-82
|
-
|
Середовище редактора презентацій. Збереження презентацій.
|
1
|
|
§ 18, стор. 83-87
|
-
|
Відкриття презентації та її запуск на перегляд.
|
1
|
|
§ 19, стор. 88-92
|
-
|
Форматування текстових об’єктів слайду.
|
1
|
|
§ 20, стор. 93-96
|
-
|
Вставляння, переміщення та форматування графічних об’єктів слайду.
|
1
|
|
§ 21, стор. 97-100
|
-
|
Запуск презентації на перегляд.
|
1
|
|
§ 22, стор. 101-104
|
-
|
Створення простих презентацій.
|
1
|
|
§ 23, стор. 105-108
|
Тема 5. Алгоритми і виконавці
Тема 6. Створення проектів
Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 + 5 + 2 = 12 год.)
|
-
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів. Середовище виконання алгоритмів
|
1
|
|
§ 24, стор. 110-115
|
-
|
Виконання алгоритмів.
|
1
|
|
§ 25, стор. 116-120
|
-
|
Алгоритми у навчанні. Складання алгоритмів для виконавців.
|
1
|
|
§ 26, стор. 121-126
|
-
|
Алгоритми в нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців.
|
1
|
|
§ 27, стор. 127-133
|
-
|
Словесне подання алгоритмів.
|
1
|
|
§ 28, стор. 134-138
|
-
|
Поняття навчального проекту.
|
1
|
|
§ 29, стор. 140-145
|
-
|
Етапи виконання навчального проекту
|
1
|
|
§ 30, стор. 146-150
|
-
|
Дослідження та створення проекту.
|
1
|
|
§ 31, стор. 151-154
|
-
|
Розробка презентації проекту.
|
1
|
|
§ 32, стор. 155-159
|
-
|
Демонстрація та захист проектів.
|
1
|
|
Повт. § 31-32, стор. 151-159
|
-
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з розвивальними програмами.
|
1
|
|
Повторення
|
-
|
Підсумковий урок.
|
1
|
|
Повторення
|
|
Календар | « Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
Друзі сайту |
http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
http://pedpresa.com/
http://osvita-selid.ucoz.ua/
http://www.testportal.gov.ua/ |
|